przesiadka z 2.2 na 2.4

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 12 Sty 2002, 12:12:19 CET

On Fri, Jan 11, 2002 at 08:10:30PM +0100, Blues wrote:

> Pracujesz na vlan'ach software'owych?
Tak. Prawdę mówiąc nie mam pojęcia co mogłyby mi dac sprzętowe (inna
sprawa, że mój sprzęt tego nie obsługuje).

> Z jakim komunikatem się powiesiło?

Rzucało na konsole (co parę sekund) coś w rodzaju:
Waiting for eth2.23 get freed, usage count=2.

I każde polecenie z iproute2 zawisało (/etc/rc.d/init.d/network stop też
stanęło). Poza tym wszystko chodziło, ale niestety z powodu sieci reboot
był konieczny.

Próbowałem powybijać demony wiszące na tym interfejsie, ale nie wpływało
to na "usage count".

A vlana "usuwałem" przez "ifdown eth2.23".

Pozdrowinia,
        Jacek