kernel-2.2.20-4.1 w /test

Krzysztof Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 12 Sty 2002, 13:20:59 CET

Wlasnie na builder Arek poslal kernel-2.2.20-4.1. Bedzie za ok 2 godziny
jesli sie zbuduje :)
Bardzo prosze znowu o testy i meldowanie mi co zwraca depmod -ea.
Ja i Patryk Skoncej przetestowalismy ten kernel i nie zwraca zadnych
unresolved, moze to byc jednek znowu MYLNE wrazenie, moj
System.map->2.2.20-4.1 ma waitqueue_lock, wiec symbol sprawidlowo jest
umieszczony w tablicy, polecenie depmod -ea u mnie i u Patryka nic nie
zwracalo.
Prosze o testy.

Krzysiek "dzimi" Taraszka	(dzimi w pld.org.pl)