pld (fwd) na Pingwinariach

Krzysztof Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 12 Sty 2002, 16:45:02 CET

On Sat, 12 Jan 2002, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie ponieważ nie odbyłem żadnej rozmowy z Agnieszką aani z kilmkolwiek
> innym i nadal nie znam żadnych konkretów (włącznie z terminami).

Ja z pania prezes rozmawialem na IRC'u i z tego co wiem, chca wiedziec
narazie czy PLD bedzie i czy zrobimy wieczorek (musza przygotowac agende
:)
Terminu tez jako takiego nie znam, wszystko jeszcze sie wyjasni, narazie
musimy ustalic czy bedziemy, ja bym chetnie byl :)

Krzysiek "dzimi" Taraszka	(dzimi w pld.org.pl)