kloczek: SPECS multi-gnome-terminal.spec

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 12 Sty 2002, 18:56:39 CET

On Sat, Jan 12, 2002 at 06:40:29PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Nie chodzi o to co koku przeszkadza czy nie tylko o to czy jest to
> potrzebne czy nie. Reszta nie ma wogóle nic do gadania.

Tak na to patrząc można od razu wywalić wszystkie *-static
i pewnie z połowę *-devel, bo nic tego nie używa, więc są niepotrzbne.
A czemu je trzymamy? Bo mogą być potrzebne. Tak samo pliki *.idl mogą
być potrzebne. Niechciałbym kiedyś przeklinać całe PLD za to, że
zabraknie mi czegoś, co być powinno, ale ktoś uznał, że nie potrzebne
(bo _w_danej_chwili_, _jemu_ nie było potrzebne).

Pozdrowienia,
        Jacek