snort

Marcin Wojtczuk fastviper w poczta.onet.pl
Nie, 13 Sty 2002, 12:37:50 CET

Dwa problemy:
1. Snort nie może odczytać swoich plików konfiguracyjnych i po prostu
   robi SEGV. Zmiana chown root.snort /etc/snort/* _nic_ nie daje..
   Pomaga dopiero chmod 644 /etc/snort/*
2. --enable-flexresp można sobie darować -- po prostu nie działa..
   Objawia się to tym, że jak dam na końcu regółki:
   react: block,msg;)
   To _wszystko_ inne działa poprawnie (zapisy do logów itp.) ale
   stronę WWW nadal można obejrzeć. (Powinno wyświetlić komunikat w
   przeglądarce "Strony zablokowane" )
   Wywaliłem część makr (tylko u siebie w domu) min %configure i
   wszystkie warunkowe --with -- przebudowałem i dalej nic..
   Za mało się znam żeby ocenić, czy to wina twórców snort czy coś u
   nas. Podajcie jakieś regóły testowania w takim przypadku. Bardzo
   mi zależy na Flexible Response.

Pozdrawiam znad książek ;-)
--
   :: [Maŕcín Wojţczuk] :: W tej wiadomości nie ma załącznika!    ::
   ::  Linux registered user N°200916  http://www.fastviper.hg.pl ::