www iface do buildlogów

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 15 Sty 2002, 03:02:27 CET

On Mon, 14 Jan 2002, --s+ wrote:
> Ja nie komentarz, a pytanko: komu właściwie buildlogi są
> potrzebne, poza dwoma maintainerami? Ja i tak nie mogę
> nic wysłać na buildery, zatem logi tworzę sobie sam ;-)
> za pomocą rpm -bb w czasie pracy nad pakietem.

Marudzisz.
Ja próbuje namierzać teraz rzeczy niebudujące się lub popsute i ta stronka
bardzo ładnie pomaga mi w tym.

Nie zamierzasz korzystać - nie narzekaj ;)

Apropos wyświetlania - podział na strony przy liście buildlogów nawet jest
potrzebny. Zachciało mi się teraz obejrzeć poprawne logi. I, pomimo iż do
team'u mam bezpośrednie łącze, ładowanie tego trochę trwało. Boję się
pomyśleć co by było na słabszym łączu... i ile to impulsów na modemie :)

Propozycje (po ochłonięciu z pierwszego zachwytu :)  ):
- może na stronie tytułowej okienko do wpisania szukanego pakietu. Podział
  na strony strony przy wyświetlaniu dużych logów jest konieczny. I nie
  tylko dla wygody, ale... właśnie serverek położyłem z którego oglądałem
  poprzez linksa jakiś log. Nie wiem który, ale ostatnie co pamiętam to
  było 660KB. Potem pojawiło się tylko:
  ERROR: out of memory (realloc returned NULL)
  Owszem - jest to problem linksa, ale....... Czy ktoś wie o jakimś
  memoryleak'u w linksie??

- przydałaby się w nagłówku buildlog'a wpisać rewizję speca, z którego
  odbyło się budowanie.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...