www iface do buildlogów

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 15 Sty 2002, 14:10:20 CET

On Mon, Jan 14, 2002 at 08:13:17PM +0100, Witek Kręcicki wrote:

> [...]

Ok, będzie można limit ustawić, defaultowo powiedzmy 20 na stronę.
Podobnie zrobię też opcję, żeby ściagać tylko końcówke buildloga.
Na jutro, pojutrze lub kiedyś niedługo ... sesja :<

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-