polskie strony manuali?

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Wto, 15 Sty 2002, 15:25:31 CET

Witam!

Chciałbym zwrócić uwagę na jeden problem... chodzi o nieaktualne tudzież
niepełne spolszczone strony manuali.

Wiem że "darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby", ale trochę mnie
wkurzyło gdy chciałem obejrzeć manuala do lilo.conf. Okazuje się, że
według polskiego manuala w ogóle nie ma takiej opcji jak 'initrd',
nota bene w PLD dosyć istotnej...

Polski man do lilo.conf ma ok. 500 znaków, angielski - prawie tysiąc.

Sugerowałbym więc dokładniejszą weryfikację manuali i ew. ich
niezamieszczanie...

P.S. Przepraszam, jeśli jestem rozdrażniony. Od X godzin walczę żeby
     zadziałały mi zupgrade'owane X-y...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki