ifup-ppp (czyżby błąd?)

radzio@pld.org.pl radzio w pld.org.pl
Wto, 15 Sty 2002, 16:12:28 CET

Włożyłem do /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-dial:

DEVICE=ppp0
ONBOOT=yes
USERCTL=yes
DEMAND=yes
IDLE=120
PPPOPTIONS='call dial connect ""'

gdy robie ifup dial /usr/sbin/pppd uruchamiany jest z parametrami:
lock demand idle 120 noipv6 linkname ppp0
ipparam /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-dial call dial connect ""

Przy próbie połączyenia w logach dostaję:
Jan 15 16:04:06 pldmachine pppd[4582]: Connect script failed

chodzi tu chyba o /etc/ppp/if-up.

Sprawdziłem: parametr ipparam /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-dial nie
współgra dobrze z DENAND=yes.

Czy to przeoczenie w /etc/sysconfig/network-script/ifup-ppp?

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>