Kiedy stable :-)

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Wto, 15 Sty 2002, 21:49:20 CET

Zajrzałem na pld.net.pl na wyniki ankiety kiedy wyjdzie stable.
Oj optymizm raczej nie przeważa :-)

Nie żebym chciał szerzyć defetyzm jakiś, ale też wydaje mi się, że
nieprędko to nastąpi...
Sytuacja robi się śmieszna, wszycy mówią o tym PLD 1.0, a nic
(odbigającego od normalnego trybu pracy) tak na prawde sie nie dzieje,
tylko ludzie gęsto tłumaczą sie w commitach że to wszytko to bugfixy,
żeby nikt się krzywo nie patrzył na nich :-)

Może by podać listę pakietów nie działających, do naprawienia,
dokończenia, stopniowo naprawiać i powiedzieć "STOP, 1.0 już jest".
Czekając na wydanie perfekcyjne bedziemy czekać do końca świata i jeden
dzień dłużej i nikt nic z tego nie będzie miał :-(

Tak sobie napisałem, bo zaczyna mnie ta sytacja drażnić.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>