www iface do buildlogów

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 16 Sty 2002, 13:24:40 CET

On Tue, Jan 15, 2002 at 04:18:27PM +0100, Andrzej Dopierała - Undefined wrote:

> wszystko dziala?
> U mnie pakiety itepe wyswietla. Nie dziala jedynie wyswietlenie
> buildloga dla danego pakietu :/

która szkapa? a nie wyświetla sie pewnie dlatego, że buillog jest biały
na czarnym tle (żeby nie męczyć oczu, w sumie nie wiem czy to taki dobry
pomysł), a tło jest ustawiane jako tło tabelki i pewnie stara szkapa nie
rozumie...

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-