Obsluga list dyskusyjnych dla postfixa

Zbigniew Krzystolik zbyniu w dsi.agh.edu.pl
Śro, 16 Sty 2002, 13:30:59 CET

> Ano... prawda.
>
> A powodem tego jest to, ze standardowo listar chodzi....
> chmod ug+s ${BINDIR}/listar    :-O
> A włascicielem jest root... Fajnie, nie?

Jesli zmienic tak
chgrp listar /var/lib/listar/lists
chmod 775 /var/lib/listar/lists

i zakladac nowa liste tak:
su -s /bin/bash listar
/usr/lib/listar/listar -newlist peelde

to wszystko jest wlasnoscia listar.listar czyli juz polowa sukcesu :-)

Jak bede mial chwile, to wykombinuje jakis automat do przetestowania potrzebnych
praw i sie podziele, i  moze trza by to dopracowac, bo tak mi to jakos nie pasuje
do precyzji konfiguracji PLD [tu gleboki uklon w Wasza strone :-)]

--
Zbyniu