www iface do buildlogów

Śro, 16 Sty 2002, 14:59:43 CET

On Mon, 14 Jan 2002, Michal Moskal wrote:

> Zrobiłem przez łikend interface do ftp://buillogs.pld.org.pl
> w php. proszę na mnie nie krzyczeć, bo to moje pierwsze (i mam nadzieję
> -- ostatnie) dzieło w php ;)
>
> Po co? Żeby się łątwiej do tego dostać.
>
> Gdzie?
> 	cvs://mbt/logs/
> 	http://ep09.kernel.pl/~malekith/logs/
> 	http://team.pld.org.pl/~malekith/logs/
>
> To na teamie szybciej działa (z oczywistych powodów), ale nie wiem
> czy będzie mogło tam zostać. Tomek?
>
> Comments are welcome.

Jeszcze nie miałem czasu tego obejrzeć ale bez wzgledu na to co to jest z
racji tego że nie było tu nic waroby to chyba przenieść na host na którym
są buildlogi (potencjalnie zadaje mi się że moze mieć to wpływ na prędkosć
i juz tylko z tego powodu moze byc to korzystne .. chyba ze działsz z
lokalnej kopii zasobów .. ?).