Samomodyfikujące się programy, trochę off-topic

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Śro, 16 Sty 2002, 21:37:08 CET

Programy, które pisze są tylko w PLD na razie.
Patrz cdplayer =Ra, ostatnio dodałem =Lo.
Jak na 5kB programik to jest całkiem niezły, a stać mnie na więcej.

Chodzi o emulatory.  Coś na wzór JIT (Just in Time) tłumaczenie instrukcji
innych procków na assembler.  O ile programiki nie są samomodyfikujące się
to wystarczy raz przetłumaczyć i chodzi z full-speed.
A samomodyfikowanie się jest potrzebne do tego tłumaczenia, bo raz w pamięci
mogą być przetłumaczone kawałki do wykonania, w innym przypadku "request",
żeby przetłumaczyć.

WF