zagrodzki: kernel.spec

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 17 Sty 2002, 09:36:34 CET

W liście z czw, 17-01-2002, godz. 01:58, Tomasz Kłoczko pisze:

> W przypadku kiedy byłoby to konfigurowalne to co innego. W tej chwili z
> nawet grupą majacą dosep do ptrace jest to średnie rozwiązanie o ile ktoś
> użuwa osobnej grupy per użytkownik.
> tak czuy inaczje obecne rozwiązanie poprostu wyłaczyłbym i poczekał na
> takei które bezie konfigurowalne on run-time albo coś koło tego bo wygląda
> to dość paskudnie.

Mam takiego modula do wylaczania ptrace.
Wlasciwie robi nic tylko wylacza uzycie ptrace i pisze do logow.

wrzucic do CVS'u moze sie przyda.
tylko musze poszukac.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'