zagrodzki: kernel.spec

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 17 Sty 2002, 14:19:09 CET

On Thu, 17 Jan 2002, Blues wrote:
> [...]

Pewnie 'spiskowa teoria' się sprawdza, bo mój oidentd do czasów 2.2.20
działał znakomicie natomiast teraz częstow dostaję np. coś takiego:
===========================
Jan 17 07:58:53 orion kernel: Security: signal 11 (read or execute addr
0xbff00000) sent to oidentd[16655], UID 99, EUID 99, parent rlinetd[1052], UID
0, EUID 0, by oidentd[16655], UID 99, EUID 99, parent rlinetd[1052], UID 0,
EUID 0
> Wrzucić. To się może przydać i nie trzeba będzie robić demyślnego
> wyłączania ptrace'a.

Bardzo chętnie skorzystam, to jak to 'coś' się nazywa??
pzdr
Stacho Pal