Administrativia

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 17 Sty 2002, 16:26:12 CET

Witam,

W zwiazku z przenosinami serwera ep09.kernel.pl, ktory obsluguje
m.in. BTS, buildery STABLE, mirror ftp oglaszam, ze w dniu 20.01.2002
serwer ten zostanie wylaczony na ok. 4-5 godzin celem przewozu
komputera do Warszawy. Dokladnej godziny nie jestem w stanie w tej
chwili podac, ale nalezy liczyc sie z tym, ze w ciagu dnia ep09
moze zostac w kazdej chwili wylaczona.

Cale to zamieszanie ma na celu poprawe lacza na ktorym stoi ep09,
zamiast "poltora Polpaku" bedzie to lacze 2x10Mbps do ICM.

Slowem, ep09 bedzie mialo lacze jak sunsite :)

Mam nadzieje ze poprawi do komunikacje builderow STABLE z CVS,
a takze odciazy nieco ftp na kennym...

Za utrudnienia uprzejmie przepraszamy i jednoczesnie informujemy
ze czas przenosin moze ulec wydluzeniu.

M.

PS. Jednoczesnie ep09 dorobi sie jeszcze jednego IBM DPSS 36GB :)
-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-