Kiedy stable :-)

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Czw, 17 Sty 2002, 19:13:43 CET

dnia Thu, Jan 17, 2002 at 06:09:18PM +0100, Witold Filipczyk napisal(a):

> Oczywiście nie należy tego od razu nazywać stable, lepiej wydać na płytach
> jakiegoś builda nest-a i tak też go nazywać.
wydac stable i nazwac nest ;)

> Zanim to jednak nastąpi dobrze by było mieć przynajmniej 10 wiarygodnych
> relacji o pomyślnej instalacji PLD z płytek od zadowolonych użytkowników,
> u których PLD ma przynajmniej tygodniowy uptajm.
Az 10 ?
no to ja sie przyznam do instalacji pomyslnej jednego systemu, uptime od
niedzieli, a drugi mniej gladko bo sie okazalo ze plytka byla padla ale
wystarczylo odpalic lilo i poszlo :-)
Ogolnie to instalator jest IdiotProof, za wyjatkiem podzialu na partycje,
wklepalem 100% i cos mu sie porobilo ;)

> Brakuje ważnych (z marketingowego punktu widzenia) pakietów takich jak:
> wine czy abiword.
ehh, wszyscy o tym abiwordzie, chyba w koncu sproboje jak sie go je ;)

pozdro
newrom
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/