PostgreSQL-7.1.3

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Czw, 17 Sty 2002, 19:13:33 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> On Thu, 17 Jan 2002, Robert Grabowski wrote:
> [..]

> Źródła do obecnego postgresa masz. Mógłbyś kompletować konkretnego patcha
> na speca dokonujacego odpowidnich poprawek i podesłać to nawet tutaj ?
>
> kloczek

Napisalem, co jest do zrobienia ... Teraz mam remont mieszkania i bede
glaskal sciany przynajmniej jeszcze przez tydzien... Jezeli nikt sie nie
znajdzie do tego czasu, kto by to poprawil, to chetnie sie tym zajme...

pozdrawiam
    Robert Grabowski   7bulls.com S.A.