zagrodzki: kernel.spec

Krzysztof Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 17 Sty 2002, 19:54:00 CET

On Thu, 17 Jan 2002, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> On Thu, 17 Jan 2002, Krzysztof Taraszka wrote:
> [..]
>
> Ciut wolniej prosiłbym pisać bo nie kojarzę o co biega :)

Dobrze, hap-linux to zbior security patchy na kernel-2.2, cos w stylu
grsecurity, na "5 min przed STABLE" niepotrzebnie dodalem go w HEAD, a
chyba on cos z ptrace tez ustawial.
Nie mam go przy sobie, ale moge zobaczyc, poza tym teraz kernel-2.2.20-4.X
nie ma juz tego, dziala okej, ludzie sie nie skarza.
CHyba ze to tez (to prace) robi ow, wtedy juz lookam.

Krzysiek "dzimi" Taraszka	(dzimi w pld.org.pl)