Ktoś coś aktualnie robi?

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pią, 18 Sty 2002, 10:19:20 CET

Mam pytanie - czy ktoś aktualnie robi coś większego z rc-scripts? Bo tak
sobie siedzę, przeglądam pliki i w tej chwili mam około 100 plików, w
których jedyne co się zmieniło to wcięcia. Z wszelkich spacji zrobiłem
taby, w ramach rozsądku oczywiście, bo w końcu to on do tego służy.
Jeśli nikt nie miałby nic przeciwko to zrobię w niedzielę commita i
wytnę listę plików z ChangeLoga, ok?

A to na końcu:

# This must be last line !
# vi:syntax=sh:tw=78:ts=8:sw=4

po co jest ts=8? Przecież to właśnie jest sposób na zbyt duże wcięcia -
ta opcja wpływa tylko na WYŚWIETLANIE tabulacji, tak więc ustawiając ją
na 2 nawet 8-krotne wcięcia możnaby robić tabem (ja zmieniałem co
najwyżej 4-krotne, w końcu nie każdy używa vi, a i podgląd pliku
powinien być ładny).

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!