gnumeric się nie buduje

Zbigniew Chyla cyba w gnome.pl
Pią, 18 Sty 2002, 12:43:54 CET

On Fri, 2002-01-18 at 00:46:23, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> [misiek w arm misiek]$ pkg-config --cflags libxml-2.0
>  -I/usr/include/libxml2
> [misiek w arm misiek]$ pkg-config --cflags xml
>  -I/usr/X11R6/include/gnome-xml

Nie mam pewności, co jest grane, ale mam dwa przypuszczenia:
 - w .../gnome-xml brakuje dowiązania symbolicznego "libxml" -> "."
 - gdzieś jest inne dowiązanie symboliczne "libxml" -> ...
   (może w /usr/include jest "libxml" => "libxml2") - jeśli tak, to trzeba
   je wyrzucić

No a poza tym wyszło jedno niedociągnięcie, tj. bonobo-io.c nie powinno się
odwoływać do ->root, ale do ->xmlRootNode - ma to umożliwić płynne przejście
na libxml2 (w każdym razie nie to jest źródłem problemu).

BTW, dlaczego gnome-xml jest w /usr/X11R6? Przecież ta biblioteka nie ma nic
wspólnego z X11.

pozdrawiam
Cyba

--
 "Saying "not linking to gnome-libs makes it faster" is what most
 western cultures have defined as bullshit."

                   -- Federico Mena Quintero