vorbis i xmms

Pią, 18 Sty 2002, 19:25:28 CET

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> Twój patch poprostu dodaje jeszcze jedną bibliotekę do zlinkowania.
Bo tak być powinno i co więcej tak _jest_ w xmmsie.

> Gdybyś dodał pgsql.so też by się pewnie zlinkowało ;-P A ja jestem
> ciekawy skad wiadomo ze libvorbisfile.so jest potrzebna?
My używamy makr z vorbis.m4 z pakietu libvorbis w którym rozdzielono
wszystkie biblioteki to osobnych zmiennych, a w makrze z xmmsa
(acinclude.m4) używają starej wersji wersji tego makra trzymającej
wszystkie biblioteki w jednej zmiennej.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr