ulimit + rlinetd

Pią, 18 Sty 2002, 21:38:13 CET

On Fri, 18 Jan 2002, Rafal Dziedzic wrote:

> Kernel'a 2.4 uzywam juz od dawna wiec to nie problem... to jest
> domyslnie ustawione czy trzeba pogrzebac? Gdzie moglbym o tym poczytac?
> Ale co do shadow to bedzie problem.... zrobilem do niego cala mase
> przerobek... :(

O ile masz prawa zapisu do repo to tak czy inaczej przed każdą
nmodyfikacją prosiłbym o podsyłanie tego co ktoś ma zamiar wprowadzić mi.
Dotyczy to także każdej innej osoby która ma prawa zapisu w repo.
Tak czy inaczje kto się z powyższego wyłamie moze sie spodziewać opr z
mojej strony (to samo dotyczy w tej chwili modułu ispell).
Przypomnę że podobne obstrzenia obowiązją takze w module pam (tutak
ktokolwiek ma zamiar cos zrobić wcześniej powinien to konsultować z
Jankiem).
Tak czy inaczje chętnie się bym przyjrzał temu co masz i o czym piszesz.
Zgłaszane zmian prosiłbym możliwie jednak względem tego co jest w repo w
formacie tego co wyrzuci "cvs diff -u".

> Mozesz wrzucic gdzies te poprawki? Albo podeslac?

http://shadow.pld.org.pl/
ftp://ftp.pld.org.pl/software/shadow/

Są w naszym repo i shadow 4.0.1. Maintainerem shadow jestem ja i 4.0.1 z
dokładnością do dwuch drobnych błędów (poprawionych w repo i szykowanych
na 4.0.2) według zapewnien Thorstena jest gotowe do uid/gid 32bit.