Cd. php-4.1.1

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 19 Sty 2002, 14:18:57 CET

On Sat, Jan 12, 2002 at 12:31:29AM +0100, adasi w grubno.da.ru wrote:
> So...
> 1. php buduje sie, ale tylko ze statycznym pcre (a tego nie ma sensu
> wprowadzac: lepiej poprawic). Cos chyba nie tak z libtool.

Bo przy włączonym pcre on chce używać pcre w SAPI, co przy pcre=shared
nie udaje się (niezdefiniowany symbol przy linkowaniu).
Nie wiem na ile to mu potrzebne/przydatne w SAPI - w zależności od tego
trzeba albo zrobić pcre jako static, albo wyperswadować łatą, żeby
jednak nie używał tam pcre.

> 2. Mimo wszystko nie robi sie pakiet poniewaz po sistkim braqje mu
> nastepujacych files (w buildroot):
> /usr/bin/pear
> /usr/include/php
> /usr/lib/php/build
> /usr/bin/phpextdist
> /usr/bin/phpize
> /usr/bin/php-config
> Dunno whattodo... and be too lame to do it myself... somebody help

Bo zacząłeś od wyrzucenia patchy i zmiany %configure na ./configure,
zamiast sprawdzić, które patche są potrzebne, uaktualnić i poprawić co
trzeba ;>
Przy zepsutym configure te pliki lądowały w /usr/local.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/
PLD Linux       http://www.pld.org.pl/