iso z 4.01.2002

Łukasz Mytnik lukmyt w poczta.onet.pl
Sob, 19 Sty 2002, 15:38:17 CET

Skopiowałem iso z datą 4.01.2002 i w czasie próby instalacji mam taki
komunikat
Verifying cdrom://PLD-1.0-cd0/cd0/packages.dir.gz... BED
Zauważyłem że PLD-1.0-cd0 nie jest katalogiem nie wiem czy miała to być
linka czy nie ale w każdym bądź razie nie jest.
Skopiowałem plik .poldekrc na dyskietke wyedytowalem go zmieniajac na //cd0
i odpowiednie linijki na //PLD/RPMS.
Zmusiłem go do przeczytania tego pliku teraz ten moment przechodzi poprawnie
ale wypisuje że to nie ta płyta i każe włożyć cd0? Jak się z tym rozprawić
by ta instalacja wogóle ruszyła?

Łukasz Mytnik

--
Placisz raz - uzywasz caly czas!