Zwis po update do kernel-2.2.20-5.i686

Jacek Sobczak jaceksobczak w poczta.onet.pl
Sob, 19 Sty 2002, 21:11:32 CET

On Sat, 19 Jan 2002 20:44:55 +0000 (UTC)
Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> wrote:

> Zwis ? na czym ?
A na tym - kernel się powolutku ładuje ... i nagle:
CPU serial number disabled
Unable to handle kernel paging request at virtual address 756e6544f
(tutaj dużo różnych zrzutów rejestrów i stosów)
Kernel panic: Attempted to kill the idle task!
In swapper task - not syncing.

I to jest koniec.

> A ma nowe ide.2.2.21-Ole (tu moze byc blad) i fixy na bttv oraz LFS'a (tu
> tez moze byc potencjalny blad)

Co to jest ide.2.2.21-Ole? Nic nie wiem żebym miał.

Fixy na bttv? Nie mam nic z bt więc to chyba nie to.

LFS? Co to?

> i2c w wersji 2.6.2

To bardzo fajnie.

Jacek