Popsuty pakiet kernel-2.2.20-5 dla i586

radzio@pld.org.pl radzio w pld.org.pl
Sob, 19 Sty 2002, 21:09:35 CET

On Sat, Jan 19, 2002 at 08:52:06PM +0000, Krzysiek Taraszka wrote:

> e ?
> przeciez takie zeczy robil hap-linux bardzo dawno temu ... teraz go nie ma
> w PLD.

W takim razie, to coś innego. Miałem to samo, ale z innym jajem. Błąd ten
pojawia się też przy innych pakietach (np.: glibc) na różnych plikach
(tutaj żadnego determinizmu), o czym zresztą niejednokrotnie wspominałem
na tej liście. Kiedyś uparłem się i po nastu próbach glibc się zainstalował.

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>