Zwis po update do kernel-2.2.20-5.i686

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 19 Sty 2002, 23:28:41 CET

On Sat, Jan 19, 2002 at 11:01:21PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Co konkretnie się działo ? Nie badź taki mało mówny :)

Mnie natomiast zdziwiło przejście w kilka godzin od zejścia z buildera z
test na / .  A bardzo wkurzyło zniknięcię starej wersji. Kloczku, czy
aby to przejście i zastąpienie dobrych/sprawdzonych pakietów nie było za szybkie? Albo nowy pakiet poleżakuje dłużej w test, albo stare lądują (na np. tydzień) w /old.
Mogę prosić link do kernel{,-source,-headers,-doc}-2.2.20-{4,4.3}.i686.rpm?

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846