ALSA i odtwarzenie ustawień mixera po starcie

Nie, 20 Sty 2002, 13:35:55 CET

Jacek Sobczak <jaceksobczak w poczta.onet.pl> writes:

> Mam taki problem z ALSA - nie odtwarzają mi się ustawienia mixera po
> restarcie. Wszystkie źrósła są mute i ustawione na zero. Patrzę w
> skrypt /etc/rc.d/init.d/alsasound i na moje rozeznanie wszystko jest
> OK (alsactl jest właściwie wywoływane). W czym rzecz? Problem powstał
> przed jakimiś 3 - 4 tygodniami po kolejnym updacie alsy. Przedtem było
> OK.
Spróbuj
/etc/rc.d/init.d/alsasound start
alxamixer i ustaw odpowiednie wartości
alsactl store 0
/etc/rc.d/inid.d/alsasound restart

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr