kernel-2.2.20-4.3

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 20 Sty 2002, 16:59:15 CET

On Sun, 20 Jan 2002, [iso-8859-2] Jarosław Kamper wrote:

> To może jednak to jajko przywrócić (po przetestowaniu, że to faktycznie
> to) z Requires: kolejne/przebudowane_glibc+koledzy?

Darujmy sobie narazie LFS'a.
Bede utrzymywal go narazie w branchu, na ftp.pld.org.pl/people/dzimi lada
dzien wystawie kernel z LFS'em i przebudowany, glibc pod niego, wtedy
bedzie mozna potestowac i jesli oki, commitnac w repo, przbudowac i
kozystac.
Narazie Marcin cofnal lfs z HEAD, ja juz fixuje bridge i kernel-2.2.20-6
(o ile nikt go nie zbudowal na builderze) pojdzie bo budowy i bedzie mozna
kozystac.

Krzysiek "dzimi" Taraszka		(dzimi w pld.org.pl)