mplayer - problemy

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 20 Sty 2002, 18:29:58 CET

On Sat, 19 Jan 2002, Filip Kalinski wrote:
> jest jescze fajna opcaj -npp gdzie flagi postprocessingu usatwia się
> literkami, np "-npp al" włącza automatyczne jasności/kontrastu

Skoro jesteśmy już przy opcjach...

Jest taka -subcp, która powoduje przekodowanie w locaie napisów z
windzianych napisów (i innych) na "wyświetlalne". I zastanawiałem się
dlaczego to nie chodzi razem z człowiekiem, który ten kod napisał.
Fragmenty chodziły - całość nie.
Okazało się, że czcionki, które powinien dostawać mplayer powinny być
unicode. U nas nie są takie (chyba iso-2). To jest do poprawki.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...