SPECS: SDL.spec 1.85->1.86 [kloczek]

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 1 Lip 2002, 14:30:22 CEST

On Mon, 1 Jul 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
[..]

> Znaczy się to jest tak ze ja nie siedzę przy każdym wagonie nowości z RH i
> nie analizuję tego. Robie to przy okazji innych zmian wiec nie ma tutaj
> dużego ryzyka nakręcanai spirali :)

Ano. Ale jesli te podbicia rel sa po to, by rpm -Uvh z pakietu RH na
pakiet PLD nigdy nie wymagalo uzycia --oldpackage to moze nalezy nauczyc
rpm'a w PLD ze jesli pakiet z ktorego robimy upgrade nie jest pakietem z
PLD (to mozna chyba sprawdzic) to pakiet z PLD o wersji tej samej lub
nowszej obojetnie od release jest nowszy od tamtego "obcego".

Na przyklad:
foo-1.0-1.ppc.rpm z PLD jest nowszy niz foo-1.0-20mdk.ppc.rpm.
foo-1.0-1.ppc.rpm z PLD nie jest nowszy niz foo-1.1-20mdk.ppc.rpm.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-