ssh

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 1 Lip 2002, 18:16:17 CEST

On Mon, 1 Jul 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
> A jak nie uzywasz to Blues z uporem maniaka Cie do tego zmusza :>

O czym ty gadasz?
Do niczego nie zmusza...

> A wlasnie 3.2.3p1 mialo byc bez tego...

porównaj fragment kodu, który ten patrz poprawia w obu wersjach openssh to
potem porozmawiamy.

> I blagam, PrivSep w 3.2 ma byc domyslnie wylaczony.

Ależ jest.

Jeszcze raz - nikt nie zmusza nikogo do używania privsep - można, i do
tego zmierzają moje poprawki. Żeby się dało...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...