gaim.spec, update do 0.59

Piotr Pawłow pp w siedziba.pl
Pon, 1 Lip 2002, 18:40:08 CEST

On Mon 1. July 2002 12:41, Michal Margula wrote:
> Aby łączyć się z tlenem trzeba mieć wtyczkę czy oni uzywają jakiejś
> odmianny jabbera?

Używają nieco zmodyfikowanego Jabbera. Głównie inaczej obliczają hash hasła
przy logowaniu, mają inną obsługę konferencji oraz przesyłają wiadomości w
formie "URL encoded".

Żeby się połączyć trzeba swoje hasło przepuścić przez odpowiedni program
obliczający kod, i wpisać w kliencie Jabbera ten kod jako hasło. Do
kodowania/dekodowania wiadomości napisałem sobie plugina. Wszystko jest tutaj:

http://pp.siedziba.pl/gaim/

Pozdrawiam,
--
 Piotr Pawłow