Ra TODO - stan aktualny

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 1 Lip 2002, 21:34:44 CEST

Nie poprawione błędy o których pamiętam:
- gnome-applets - brak motywów dla clockmail
- openldap - nie działający slurpd

Jeszcze mi marudzą, że samba nie działa jako kontroler domeny - ktoś
używa w takiej konfiguracji? Jeśli tak, to przekieruję zainteresowaną
osobę :>

Konflikty/powtórzenia plików (wyciąg, bo większość się pokrywa z tym co
wysyłałem dawno temu - że wspomnę m.in. pakiety (x)emacsowe, gnomowe
i perlowe):

Do rozwiązania przez STBR/przeniesienie z test/wywalenie pakietu:
gcl (gcl-tk przyznaje się do /usr/share/info) - czy wersja z HEAD już
     się buduje?
kdebase (powtórzone katalogi z XFree86-libs i kdelibs) - wystarczy
         przebudować
kdevelop (katalog wspólny z kdelibs) - wystarczy przebudować (tylko
          nie wiem czy wersja z HEAD zbuduje się z KDE 2.2.2 - być może
	  trzeba wziąć nieco starszą)
perl-XML-Parser katalog wspólny z perlem) - wystarczy przebudować
ktouch (konflikty plików z kde-i18n-*) - wystarczy przebudować
kbabel (konflikty plików z kde-i18n-*) - do wywalenia, obsoleted by
        kdesdk... ups, ale kdesdk nie ma na ftp, więc trzeba STB

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/