Bravo poldek.

Arek areq w areq.dhs.org
Pon, 1 Lip 2002, 23:18:31 CEST

Witam

Dziś spotkała mnie wątpliwa przyjemność - instalacja RedHata 7.3 - że
niby do oracle lepszy - bazodanowcy PLD nie chceli ;(

Zainstalowałem minimalną wersje. Doinstalowanie czegokolwiek koszmar
poldka niet, apta niet ;(
I tak sobie myśle moze jednak poldek. I działa.
Wziołem sobie static z naszego instalatora, cos pluł ze rpm nie ten
ale poszlo, dalo się zainstalować ladnie wszystko.

Zbudowałem w otoczeniu rh 7.3 statyczna wersje poldka.
ftp://ftp.pld.org.pl/people/areq/RedHat-7.3/poldek-static
Może się komuś przyda np. do szybkiego updatu rh- PLD ;-)

Pozdrawiam

Arek