SPECS: syslog-ng.spec 1.62->1.63 [gotar]

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 2 Lip 2002, 13:29:23 CEST

On Tue, 2 Jul 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
> A wlasnie to jest wiarygodne zrodlo informacji o zmianach w specu.
> Jest jeszcze inne przyjemne polecenie cvs diff, ktore robi diffa
> miedzy wskazana rev speca a aktulana - bardzo przyjemne i mowiace
> wiecej niz komentarz z changeloga, ktory jako ze ma byc angielsku ;>
> czesto konczy sie na "fixed", "typo", "cosmetics", "updated to" itp.

Ja to bym ścigał przede wszystkim komentarze typu "release++" i podobne
(tj. jakieś z sufitu wzięte skróty) wynikające tylko z lenistwa. Niech to
już będzie łamana angielszczyzna, ale skoro chciało sie komuś poprawiać
speca, to nich juz poświęci te 30 sekund na napisanie, co poeta miał na
myśli!!

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)