SPECS: syslog-ng.spec 1.62->1.63 [gotar]

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Wto, 2 Lip 2002, 18:22:51 CEST

Dnia 02 lip o godzinie 13:41:51 +0200, wrobell napisał(a):
> [...]
> Momencik. Changelog jest nienaruszalny.

Ja twierdzę, że wcale nie. Masz jakieś dowody?

> Kod możesz zmieniać ale nie opis
> zmian! Modyfikując changelog-a, wprowadzasz ludzi w błąd.

Przepraszam, kogo się wprowadza w błąd wywalając kurwy z changeloga?

> Oczywiście, drobne literówki, to drobne literówki,

Po czym odróżnić drobną literówkę od niedrobnej?

> ale już wulgaryzmy są imho istotne. :-]

Dla ego ich używającego niewątpliwie

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --