zmiany w changelog-u

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 3 Lip 2002, 12:02:50 CEST

On Tue, Jul 02, 2002 at 06:22:51PM +0200, Bartosz Jakubski wrote:

> Ja twierdzę, że wcale nie. Masz jakieś dowody?
Jak to sobie wyobrażasz? Uważasz, że możesz zmienić informację
o tym co zostało zmienione w programie przez jednego z autorów?
Myślisz, że możesz ją usunąć albo zmodyfikować na całkowicie inną?

> Przepraszam, kogo się wprowadza w błąd wywalając kurwy z changeloga?
A co Tobie do tego? Nie ty pisałeś tego changeloga. Autor zmian chce by
tak a nie inaczej changelog wyglądał. Jego prawo, nic Tobie do tego.

> Po czym odróżnić drobną literówkę od niedrobnej?
Nie wiem i nie mam zamiaru się nad tym zastanawiać.
Ale jak bym miał zmienić changelog-a pod tym względem,
to najpierw zapytałbym autora danego wpisu.

> Dla ego ich używającego niewątpliwie
Przekleństwa są pewnym nośnikiem emocjonalnym.
Czytając dany wpis, wiesz, że ktoś był wkurwiony.

    wrobell <wrobell w ite.pl>