[BUG] ImageMagick

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Śro, 3 Lip 2002, 12:58:46 CEST

On Wed, Jul 03, 2002 at 11:42:20AM +0200, Daniel Mróz wrote:
> P.S. Moze jest cos innego czym mozna przeskalowac hurtem kilkaset
> obrazkow? Pilnie tego potrzebuje.

zobacz czy przypadkiem mogrify nie zadziała
niby ten sam pakiet a kiedyś tak miałem, że jeden nie działał a drugi
działał.
ważne jest tylko to, że mogrify robi zmianę "in-place".

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam