[OT] Re: Gzipowanie HTMLi

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Śro, 3 Lip 2002, 21:20:33 CEST

Dnia Wed, 3 Jul 2002 21:06:33 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < witekfl w poczta.onet.pl > napisała:

> Można gzipować HTMLe.
> lynx, links-0.97, netrik, w3m i dillo sobie z nimi radzą.
> Zostały jeszcze do poprawienia konqueror, mozilla i elinks.
>
> HTML się ładnie kompresuje, więc można włączyć gzip-owanie
> w rpmie.

                                  ^^^^^
Sorx zmieniły się standardy ? Czy ja czegoś nie wiem i jestem nielicznym który
używa programu pocztowego nie wyświetlającego poprawnie utf ?

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |