[OT] Re: Gzipowanie HTMLi

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 3 Lip 2002, 22:29:16 CEST

Dnia Wed, 3 Jul 2002 21:20:33 +0200
Mariusz Witkowski napisał(a):

>                                  ^^^^^
>Sorx zmieniły się standardy ? Czy ja czegoś nie wiem i jestem nielicznym
>który używa programu pocztowego nie wyświetlającego poprawnie utf ?

Hm, claws powinien dobrze wyświetlać. Zwykły sylpheed nie, ale już zrobiłem
poprawkę w CVSie na --enable-jconv. To powinno dać UTF, w clawsie już było.
Chyba, że sylpheed na sztywno używa zdefiniowanego kodowania, więc trzeba mu
wpisać UTF w ustawieniach. No, ale wtedy ISOwe maile nie będą dobrze
wyświetlane. :)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!