budowanie Open Office - nie spełnione zależności

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Czw, 4 Lip 2002, 10:53:14 CEST

Witam

> Przy próbie zbudowania Open Office napotkałem na następującą zależność:
Wrzucilem drobne poprawki. Wiec lepiej przerwij poki jeszcze nie zmarnowales
pol doby ;] Co do javy to na kernelu 2.2 potrafila u mnie sie zawiesic
na skrypcie konfiguracyjnym. Na 2.4 dziala chyba ok.
W kazdym razie powodzenia. Ja koniec kompilacji przewiduje juz na godzine 18.

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \