Gzipowanie HTMLi

Maciej Arciuch macara w supermedia.pl
Czw, 4 Lip 2002, 12:52:18 CEST

Dnia śro 3. lipiec 2002 21:06, napisałeś:
> Można gzipować HTMLe.
> lynx, links-0.97, netrik, w3m i dillo sobie z nimi radzą.
A propos dilllo, przygotowałem na własny użytek łatę na wersję 0.6.6 dodającą
obsługę gettexta + plus dwa tłumaczenie: polskie i hiszpańskie.

Łata jest na "waniliowe" 0.6.6, może ktoś miałby ochotę to dołączyć do PLD?
Ja nie mam rw do repo, zresztą mogę sobie nie poradzić z połączeniem z innymi
patchami. Do ściągnięcia z http://matzar.republika.pl/stuff/gettext.patch.gz

Pozdrawiam,
Macar
PS: Nie chcę zamęczać, ale polonizacja jest chyba jednym z celów PLD ;))