links.spec 1.65->1.66 [juandon]

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 4 Lip 2002, 14:52:20 CEST

Dnia 04 lip 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Grzegorz Golawski napisał(a):

> Fakt, ale jestem pewien, że wiele osób używa linksa-0.9x, dlatego IMHO
> powinien on być w dystrybucji. Można by spróbować zrobić osobny pakiet z
> linksem-2x i dać Obsolete links-0.9x.

Wydaje mi się ze z linksa 2.0, możn spokojnie zrezygnować i kompilować
tylko najnowsze 2.1.x. Links 2.0 ma sporo denerwujących bugów i średnio
nadaje sie do użytku (przecinek zamiast kropki w konfigu przy włączonym
locale).

Nie zmienia to jednak faktu, że links-0.97 jest całkowicie zbędny.
Aktualny developerski elinks rulez ;>
Proponuję links-2.1 + elinks.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
"Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile..."