Tin.

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pią, 5 Lip 2002, 18:57:12 CEST

In article <Pine.LNX.4.44.0207040123090.7649-100000 w lt.wsisiz.edu.pl> you wrote:
> Witam.
>
> Wrzuciłem nowego tina, ale może jeszcze nie posyłajcie go na buildery,
> bo widzę, że mu się polskie fonty coś kwaszą - mam nadzieję jutro poprawić
> to...

Wygląda na to, że nowa wesja ma babola, z wsześniejszych wersji, ale nie
ostatnich, znaczy się masakruje polskie znaczki w polu subject.
Parametry typu
--disable-mime-strict-charset
--with-mime-default-charset=iso-8859-2
--with-local-charset=iso-8859-2
--diable-locale

niewiele dają. Jeżeli ma ktoś pomysł, jak zmusić tę wersję do poprawnego
działania, chętnie wysłucham, a póki co proszę o nieprzenoszenie jej
do stable...

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl