elinks i gzip-http.patch

Grzegorz Golawski grzegol w pld.org.pl
Nie, 7 Lip 2002, 20:32:59 CEST

On nie, lip 07, 2002 at 12:32:20 +0200, Witold Filipczyk wrote:

> Muszą być w odpowiedniej kolejności includowane.
> Za jakiś czas będzie to w elinksie działało standardowo.
OK. Czyli na razie zostanie zakomentowany.

A tak BTW to co z elinksem? Na HEAD jest bardzo stara wersja 0.3.2 i
wydaje mi się, że możnaby upgrejdnąć do nowszej. Ja bym proponował do
0.4pre7, bo z tego co dzieje się na liście links-list wynika, że
późniejsze sprawiają czasem problemy. Co o tym sądzicie?

--