problem z builderem

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 8 Lip 2002, 12:19:15 CEST

On Mon, 8 Jul 2002 krzysiek w pkn.pl wrote:
> Mam taki oto problem:
> ----------------------[cut]-------------------------
> [krzysiek w dark SPECS]$ ./builder -g openoffice.spec
> # $Revision: 1.60 $, $Date: 2002/07/08 01:39:12 $
> cvs server: nothing known about openoffice-xmlparse.sh
> Error: some source, patch or icon files not stored in CVS repo. (openoffice-xmlparse.sh)
>
> czyżby patche nie zostały commitnięte ?

Za późno to robiłem i zapomniałem.
Już wszystko jest :)

BTW. RH ma w całość OO zrobione jest tam duuuuuużo patchy, m.in. sposób na
całkowite wywalenie javy... To co ja wrzuciłem to ledwie początek. Jest
też trochę rzeczy do budowania pod gcc3...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...