Blad w dokumentacji rc-scripts

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 9 Lip 2002, 00:21:58 CEST

On Mon, 8 Jul 2002 12:11:58 +0200 (CEST)
Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> wrote:

> WItam
>
> Tylko nie kazcie mi sie zapisywac na liste o rc-scripts... W dokumentacji
> od rc-scripts-0.3.1 stoi jak byk ze format pliku static-nat jest taki:
>
> <address> via <addressreal>
>
> Co jest nieprawda, bo ma byc na odwrot (w sensie najpierw adres publiczny
> pozniej prywatny).

Pytanie co zmieniać - dokumentację czy rc-scripts? Jak dla mnie logiczne
jest to co jest w dokumentacji (czyli natowanie addres via addresreal).

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter